ihracattalepalmanyasuriye
DOLAR
42,5291
EURO
49,5628
ALTIN
5.744,63
BIST
11.007,37
Adana Adıyaman Afyon Ağrı Aksaray Amasya Ankara Antalya Ardahan Artvin Aydın Balıkesir Bartın Batman Bayburt Bilecik Bingöl Bitlis Bolu Burdur Bursa Çanakkale Çankırı Çorum Denizli Diyarbakır Düzce Edirne Elazığ Erzincan Erzurum Eskişehir Gaziantep Giresun Gümüşhane Hakkari Hatay Iğdır Isparta İstanbul İzmir K.Maraş Karabük Karaman Kars Kastamonu Kayseri Kırıkkale Kırklareli Kırşehir Kilis Kocaeli Konya Kütahya Malatya Manisa Mardin Mersin Muğla Muş Nevşehir Niğde Ordu Osmaniye Rize Sakarya Samsun Siirt Sinop Sivas Şanlıurfa Şırnak Tekirdağ Tokat Trabzon Tunceli Uşak Van Yalova Yozgat Zonguldak
Konya
Hafif Yağmurlu
10°C
Konya
10°C
Hafif Yağmurlu
Cumartesi Hafif Yağmurlu
12°C
Pazar Az Bulutlu
10°C
Pazartesi Çok Bulutlu
10°C
Salı Çok Bulutlu
9°C
Yemeklik Yağ İhracat Fırsatları Listesi

Yemeklik Yağ İhracat Fırsatları Listesi


Yemeklik yağlar sektörü, Türkiye’nin en güçlü ihracat kalemlerinden biri olmayı sürdürüyor. TurkishExporter platformunda bu alanda onlarca güncel ihracat alım fırsatı yer alıyor. Ayçiçek yağı, zeytinyağı, mısırözü yağı ve daha birçok yemeklik yağ çeşidi için dünyanın farklı ülkelerinden ithalatçı firmalar Türk üreticileriyle bağlantı kurmak istiyor.

➤ Talebin detaylarına buradan ulaşabilirsiniz.

Tüm Yemeklik Yağ İthalat Talepleri
Tüm İthalatçı Alım Talepleri

Zeytin yağı şişeleme tesisleri listesi – Açık kaynak / İhracat Adres Bankası
Tüm dünyadan catering tedarikçi şirketleri listesi

Bugün ihracatta başarı artık sadece fiziksel fuarlara ve geleneksel yöntemlere bağlı değil. B2B dijital ihracat kanalları, üreticilerin dünyanın her yerindeki ithalatçılarla hızlı, güvenilir ve düşük maliyetle buluşmasını sağlıyor. TurkishExporter, bu noktada Türk ihracatçıları için bir köprü görevi görüyor. Firmalar platforma ürünlerini ekleyerek, günlük milyonlarca dolar değerinde ticaret hacmine ulaşan ithalat taleplerine anında erişim sağlayabiliyor.

Yemeklik yağ sektöründe faaliyet gösteren üreticiler, TurkishExporter aracılığıyla hem mevcut pazarlardaki varlığını güçlendirebilir hem de Afrika’dan Asya’ya, Avrupa’dan Amerika’ya kadar yeni alıcılarla tanışarak ihracat ağını genişletebilir. Bu sayede, Türk üreticiler global gıda tedarik zincirinde daha güçlü bir konuma yükselebilir.