ihracattalepalmanyasuriye
DOLAR
42,5291
EURO
49,5628
ALTIN
5.744,63
BIST
11.007,37
Adana Adıyaman Afyon Ağrı Aksaray Amasya Ankara Antalya Ardahan Artvin Aydın Balıkesir Bartın Batman Bayburt Bilecik Bingöl Bitlis Bolu Burdur Bursa Çanakkale Çankırı Çorum Denizli Diyarbakır Düzce Edirne Elazığ Erzincan Erzurum Eskişehir Gaziantep Giresun Gümüşhane Hakkari Hatay Iğdır Isparta İstanbul İzmir K.Maraş Karabük Karaman Kars Kastamonu Kayseri Kırıkkale Kırklareli Kırşehir Kilis Kocaeli Konya Kütahya Malatya Manisa Mardin Mersin Muğla Muş Nevşehir Niğde Ordu Osmaniye Rize Sakarya Samsun Siirt Sinop Sivas Şanlıurfa Şırnak Tekirdağ Tokat Trabzon Tunceli Uşak Van Yalova Yozgat Zonguldak
Konya
Hafif Yağmurlu
10°C
Konya
10°C
Hafif Yağmurlu
Cumartesi Hafif Yağmurlu
12°C
Pazar Az Bulutlu
10°C
Pazartesi Çok Bulutlu
10°C
Salı Çok Bulutlu
9°C
TurkishExporter Deneyimli Kullanıcı Eğitimleri

TurkishExporter Deneyimli Kullanıcı Eğitimleri


TurkishExporter Deneyimli Kullanıcı Eğitimleri

TurkishExporter, 30 yıla yaklaşan B2B pazaryeri tecrübesiyle Türk ihracat firmalarına önemli avantajlar sağlıyor. Platformu düzenli kullanan VIP üyeler, her yıl ortalama 1 ila 5 yeni pazara ihracat yapabiliyor.

TurkishExporter’ı Daha Etkili Nasıl Kullanabilirsiniz?

1) Zaman Yönetimi ve İş Planlama

  • Her gün en az iki kez, 13:00 ve 17:00 civarında, ana sayfadaki Importer sekmesinden tüm alım taleplerine 5-10 dakika göz atın.
  • Yoğun bir programınız varsa, mobil veya masaüstü cihazınızdan Mypage sayfanıza gelen potansiyel alım taleplerini kontrol edin.
  • İlgili bir ithalatçıyla karşılaşırsanız vakit kaybetmeden, uzun tanıtımlara girmeden kısa ve net bir e-posta ile dönüş yapın.
  • Saat farkı büyük değilse, ithalatçıya kısa bir telefon görüşmesiyle “merhaba” deyin. Gereksiz detaylardan kaçının, sadece alım teklifine cevap verdiğinizi belirtin.

2) Gönderi / E-posta Hazırlığı ve Dikkat Edilecek Noktalar

  • Gönderilerinizde mutlaka şirketinize ait resmi e-posta adresinizi kullanın. (Hotmail, Gmail gibi jenerik adreslerden kaçının.)
  • E-posta imzanızda adınız-soyadınız, şirket unvanınız, web sitenizde yer alan sabit telefon ve cep telefonunuz mutlaka yer alsın.
  • Cep telefonunuzun yanına kullandığınız alternatif mesajlaşma uygulamalarının simgelerini ekleyin. (WhatsApp, Telegram, WeChat vb.)
  • LinkedIn hesabınız varsa imzanıza ekleyin.
  • E-postanızı kısa, anlaşılır ve odaklı tutun. Konu kısmına ithalatçının talep ettiği ürünü yazın.
  • Gereksiz uzunluk ve kalabalıktan kaçının.
  • PDF, Excel veya Word dokümanlarını e-posta ekine koymak yerine, bunları web siteniz üzerinden erişilebilir link olarak paylaşın.

Yazı hazırlanıyor ⏳⏳⏳